Regulamin

Warunki Ogólne

1. Sklep internetowy na stronie wtzolsztynek.idsl.pl , jest platformą internetową umożliwiającą zakup produktów za pośrednictwem internetu.

2. Sklep działa przy WTZ Olsztynek ul. Ostródzka 4c, 11-015 Olsztynek.

3. Zakup produktów w sklepie internetowym WTZ Olsztynek, jest jednoznaczny z akceptacją poniższego regulaminu.

Procedura składania i realizacji zamówień

1. Zamówienie odbywa się za pomocą opcji dodania produktu do koszyka, która znajduje się przy każdym produkcie dostępnym w Naszym sklepie. Aby obejrzeć wyroby znajdujące się w “Twoim koszyku” należy wejść w zakładkę  “Sklep” w menu głównym i w podmenu wybrać wybrać następnie zakładkę “Twój koszyk”. Kolejno poprzez przycisk „Przejdź do zamówienia”, składamy zamówienie.

2. Warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe podanie danych teleadresowych.

3. Zamówienia produktów można składać przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Odbiór zamówionego towaru jest możliwy w dni robocze od poniedziałku do piątku od godz. 9.00 – 15.00 w siedzibie WTZ w Olsztynku ul. Ostródzka 4c, 11-015 Olsztynek.

4. W związku z wystąpieniem nieoczekiwanej i niepożądanej okoliczności, która uniemożliwi całkowitą bądź czasową realizację zamówienia, WTZ Olsztynek, zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia. W związku z powyższym WTZ Olsztynek, jest zobligowany niezwłocznie powiadomić zamawiającego.

5. W przypadku niewłaściwym wypełnieniu danych teleadresowych,np. brak e-maila, telefonu, zamówienia nie będą realizowane.

Płatności

1. Płatności dokonywane są przez klientów przy odbiorze towaru w siedzibie WTZ Olsztynek.

Zwroty i reklamacje

1. Zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 roku “O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” Klient może zrezygnować z towaru kupionego sklepie internetowym WTZ Olsztynek, bez podania przyczyny w ciągu 2 dni od odebrania towaru (towar nie może być uszkodzony).

2. Zwrot reklamowanych produktów możliwy jest tylko po wcześniejszym kontakcie ze sklepem.

3. Reklamacje rozpatrywane będą najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych od ich wpłynięcia.

4. W przypadku uznania reklamacji towar wadliwy zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe, na przykład z powodu niezadowalającego czasu oczekiwania na wykonanie identycznego rękodzieła, sklep zwróci Klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inny, dostępny towar o tej samej wartości. Klient otrzyma także zwrot kosztów odesłania wadliwego towaru.

Ochrona danych osobowych

1. Zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku dane osobowe podawane przez Klienta w formularzu zamówieniowym wykorzystywane są tylko w celach realizacji zamówień.

2. Dane są poufne i nie są udostępniane osobom trzecim ani innym podmiotom.